Minőségpolitika


Az OMIKRON Informatika Kft. elsődleges céljának tekinti megbízói igényeinek teljes körű kielégítését, mert hosszú távon akarunk megfelelni megbízóink elvárásainak.
Minden munkatársunknak fontos feladatának kell tekintenie önmaga fejlesztését. Cégünk segíti és támogatja, de el is várja az egyének önképzésre irányuló szándékait. Mivel cégünk folyamatosan a világ technikai és technológiai élvonalához igazodó, magas színvonalú tevékenységet kíván végezni, ezért munkatársainknak fejlődniük kell a szakmában, nyelvtudásban, személyiségben, és látókörük szélesítésében. Jó hírnevünk a sikerünk alapfeltétele, ezért mindent meg kell tennünk, hogy az OMIKRON Informatika Kft. név összeforrjon a jó minőség, nagy megbízhatóság, pontosság, rugalmasság, igényesség és vevőközpontúság fogalmakkal. Cégünk minőségcéljait a következő tevékenységekhez kapcsolódóan fogalmazza meg:

  • Minőségi termékek forgalmazása
  • Minőségi szolgáltatások nyújtása
  • Magas szintű szaktudás, folyamatos továbbképzés
  • Tevékenységünk minden elemének folyamatos ellenőrzése, javítása
  • Megrendelőink elégedettségének figyelemmel kísérése
  • Beszállítóink és alvállalkozóink folyamatos ellenőrzése

Az OMIKRON Informatika Kft. tevékenysége meghatározó elemének tekinti a minőséget, ezért ez minden döntésében, minden folyamatában és minden működési területén elsőbbséget élvez. Ehhez minden munkatárs és minden külső partner együttműködése szükséges.

Füredi László, ügyvezető igazgató